Dolce & Gabona

Dolce & Gabona

Fitt Csokis Zablisztes Cookies

2020. április 06. - Dolce Gabona

Milánóban már lassan 1 hónapja karanténban vagyunk, vagyis csak a legszükségesebb dolgokért mehetünk, pl bevásárolni, azt is csak egyedül... Engem így is már megállítottak a rendőrök, ilyenkor be kell mutatni az igazolást, amit otthon kinyomtatsz, és ráírod pontosan, hogy hova mész és miért. 

Sajnos így nem sikerül annyit mozognom amennyit kellene, ráadásul sorra gyártom az édességeket (persze azok is felkerülnek majd a blogra), szóval ma reggel csináltam még egy diétás sütit, ami reggelire szuper lesz. Egyáltalán nem lehet érezni, hogy édesítő van benne (én amúgy nem szeretem az ízét, kevés olyan receptet csináltam eddig, amiben egyáltalán nem érezni). De cukorral vagy mézzel is kipróbálhatjátok, akkor változik a mennyiség, kb 3x több kell belőle.

Fotózás közben nem bírtam kivárni, hogy megkóstoljam, amúgy Muffin a cicám szuggerált egész végig, hogy kóstoljam már meg...

img_0721fel.jpg

img_0723.JPG

img_e1648fel.jpg

img_0732_5_fel.jpg

 

 

Hány adagra elég?

Adagok: 20 darab

Hozzávalók:

  • 1 darab banán
  • 2 evőkanál édesítő (én eritrit és stevia keverékét használtam)
  • 2 evőkanál mogyoróvaj (natúr, cukrozatlan)
  • 1 darab tojás
  • 3 darab tojásfehérje
  • 200 gramm zabliszt
  • 50 gramm étcsokoládé darabka
  • 1 kávéskanál szódabikarbóna
  • kis csipet só

Leírás:

  1. A banánt egy villával pépesítjük. Hozzáadunk 2 kanál édesítőt és a tojásokat, jól elkeverjük.
  2. Végül hozzáadjuk a többi hozzávalót is, a mogyoróvajat, a zablisztet, szódabikarbónát és egy kicsi sót. Amikor homogén állagot kapunk, adjuk hozzá a csokoládédarabokat is. Ha híg lenne a massza, adagoljunk hozzá még zablisztet (ez akkor fordulhat elő, ha nagyok voltak a tojások).
  3. Két kanál segítségével kis gombócokat formálunk egy sütőpapírral bélelt tepsire.
  4. Hőlégkeveréssel 175 fokon 15-20 percig sütjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://dolcegabona.blog.hu/api/trackback/id/tr2715594834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása