Dolce & Gabona

Dolce & Gabona

Bemutatkozom

2020. március 31. - Dolce Gabona

Mikor is kezdenék bele egy blog írásba? Persze, hogy karantén idején... Tudom-tudom, már a csapból is ez folyik.

Eszti vagyok, imádok enni. Ezek a legfontosabb információk. Najó, még pár dolgot elárulok magamról, hogy ne anonim módon folytassam a blogolást: Milánóban élek, fogorvosként dolgozok, és imádok sütni-főzni, kísérletezni. Persze nem volt ez mindig így, de az olasz konyha egyszerűsége és nagyszerűsége megszerettette velem a konyhai sürgést-forgást.

Amikor megismerkedtem az olasz barátommal, eleinte furcsa volt, hogy az egész életük gyakorlatilag az evés körül forog. Most is emlékszem még, amikor megismerkedtünk 2007-2008 szilveszterén, mielőtt elmentünk volna arra a helyre ahol ünnepeltünk végül, még nem értettem, hogy miért olyan fontos vacsorázni, amikor nekem, a barátnőimnek és a tesómnak csak az volt a fontos, hogy koccintsunk. (és most szépen fogalmaztam). Aztán amikor jobban megismerkedtünk, akkor megértettem, hogy nem létezik az, hogy nem ebédelsz, vagy nem vacsorázol, és nincs olyan, hogy aznap nem eszel főtt ételt. Sokáig váltig állítottam, hogy ez azért van így, mert itt lehet 2 perc alatt elkészülő tortellinit kapni, és nagyon gyorsak a tésztaételek is, de rá kellett jönnöm, hogy gyorsan elkészülő tésztaételeket ugyanúgy elkészíthetünk Magyarországon is, egy húst is kisüthetünk nagyon gyorsan, nem feltétlenül kell órákon át a konyhában lenni. Szóval ez csak habitus kérdése, az olaszok élete tényleg az étel körül forog.

Ebben a blogban főleg édességek receptjét szeretném átadni, amiket többször elkészítettem. Mivel nagyon gyakran készítek édességeket, muszáj készítenem néha egy-egy diétásabb verziót is, amit ugyancsak tervezek majd felrakni a blogra. Ezenkívül tervezek még gyorsan elkészíthető olasz recepteket is leírni.

 

Ha tetszenek a receptek, kövess Instagramon is!

A bejegyzés trackback címe:

https://dolcegabona.blog.hu/api/trackback/id/tr715577204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása